تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازه هایی که در سال 2017 افتتاح می شوند+عکس

جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 22:132017-02-17سياسي

در سال جدید اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد به ویژه در حوزه همیشه در حال تغییر معماری.

در سال 2016 شاهد افتتاح ساختمان های بلندی بودیم که خطوط پروازی را تغییر دادند از جمله بلندترین برج تایلند با نام “ماهاناخون” و موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی های آفریقایی .

- در سال جدید اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد به ویژه در حوزه همیشه در حال تغییر معماری.

در سال 2016 شاهد افتتاح ساختمان های بلندی بودیم که خطوط پروازی را تغییر دادند از جمله بلندترین برج تایلند با نام “ماهاناخون” و موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی های آفریقایی تبار در واشنگتن که شاهکار دیوید آجایه به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلاغ"، در سال جدید اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد به ویژه در حوزه همیشه در حال تغییر معماری.

در سال 2016 شاهد افتتاح ساختمان های بلندی بودیم که خطوط پروازی را تغییر دادند از جمله بلندترین برج تایلند با نام "ماهاناخون” (MahaNakhon) و موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی های آفریقایی تبار (National Museum of African American History and Culture) در واشنگتن که شاهکار دیوید آجایه (David Adjaye) به شمار می آید.

با این وجود در سال جدید نیز باید شاهد افتتاح شاهکارهای طراحی دیگری از معماران برجسته دنیا باشیم.

ایستگاه قطار سریع السیر ناپولی افراگولا (Napoli-Afragola High Speed Train Station) با نمای خارجی خود که شبیه مار بوده و توسط گروه معماری زاها حدید (Zaha Hadid Architects) طراحی شده قرار است که تعریف تازه ای از دنیای حمل و نقل ریلی ارائه دهد.

علاوه بر این ساختمان "خانه لگویی” (LEGO House) نیز با نمای زیبای خود به خانه ای برای قطعات بازی های کودکان تبدیل شده و نمایی پلکانی با قطعات پلاستیکی را تشکیل داده است.

همچنین تعدادی موزه بسیار معروف نیز قرار است در سال 2017 افتتاح شوند که از مهم ترین آن ها می توان به "موزه لوور ابوظبی” (Louvre Abu Dhabi ) و "موزه زیتز موکا” (Zeitz MOCAA) در کیپ تاون آفریقای جنوبی اشاره کرد.

در ادامه به تعدادی از سازه های مشهوری که قرار است در سال 2017 افتتاح شوند اشاره خواهیم کرد.

ایستگاه قطار سریع السیر ناپولی-افراگولا (Napoli-Afragola High Speed Train)، ناپل گروه معماری زاها حدید (Zaha Hadid) که در لندن واقع شده در طراحی ایستگاه قطار سریع السیر ناپولی- افراگولا از یک حس مجسمه ای خاص استفاده کرده اند.

این ایستگاه مانند یک تونل تاریک است که انتهای آن به نور ختم می شود.

قرار است این خط سریع السیر قطار بعد از اتمام ساخت، شهرهای ناپل و رم را به هم متصل کند.

این ایستگاه که بنا دارد چیزی فراتر از یک ایستگاه قطار ساده باشد فضاهای عمومی و مکان های تفریحی مختلفی داشته، نمای داخلی آن آرام بخش بوده و در سیستم روشنایی آن از نور طبیعی استفاده شده است.

اولین تصاویر این سازه در سال 2003 منتشر شد و به دلیل برخی تاخیرات ساخت آن بیش از 15 سال طول کشیده است.


کلید واژه ها: ایستگاه قطار - افتتاح - بلندترین برج - معماری - ساختمان - آمریکایی - بلندترین - موزه - قطار - ناپولی - شاهکار - تایلند - جدید - تاریخ - طراحی - فرهنگ - همیشه - واشنگتن - آفریقای جنوبی - حمل و نقل - خانه - معماران - کودکان - گزارش - مجسمه - معروف - تونل - لندن - بازی - هایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازه هایی که در سال 2017 افتتاح می شوند+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..