تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی قطران کاوه گرگان مقابل تیم ایستک کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛درهفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول کشور که در گرگان برگزار شد تیم قطران کاوه گرگان موفق شد با نتیجه 58بر 55 بر ایستک کردستان غلبه کند.

رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور با حضور 18 تیم برگزار می شود و با اعلام فدراسیون تیم های حاضر به صورت دو گروه 8 و 10 تیمی شمال و جنوب به رقابت می پردازند.

در گروه شمال، مهرام تهران، هیئت بسکتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، هیئت بسکتبال کردستان، پرواز اصفهان، هیأت بسکتبال خراسان رضوی و قطران کاوه گرگان تهران حضور دارند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی قطران کاوه گرگان مقابل تیم ایستک کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..