تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بارش برف در اردبیل کمتر از حالت بحرانی نیست/اقدام لاک پشتی در بازگشایی معابر

ساعت: 21:18 منتشر شده در مورخ: 1395/11/29 شناسه خبر: 1041556

تداوم و شدت بارش برف، حاکم شدن سرمای سوزناک از طرفی و اقدام لاک پشتی در نمک پاشی و برف روبی موجب گرفتار شدن خودروها و سختی ترددها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، بارش برف در سطح استان اردبیل بخصوص در مرکز و مبادی های ورودی به این شهر ادامه دارد.

بارش برف سنگین که مشابه آن کم بوده موجی از خودروهای گرفتار شده در برف بخصوی در داخل شهر را موجب شده است.

هنوز برف چند روز گذشته آب نشده بود که تداوم و شدت بارش برف از روز چهار شنبه؛ بخصوص از روز پنج شنبه تا اکنون که عصر جمعه بوده ادامه دارد . تردد را سخت و دشوار کرده است.

بارش برف سنیگن در اردبیل، این روز ها تداعی کننده زمستان واقعی و گذشته اردبیل حکایت دارد.

متاسفانه نمک پاشی و برف روبی برف سطح شهر به چشم نمی خورد و حرکت لاک پشتی دارد که نیاز به اقدام فوری شهرداری و هماهنگی دیگر دستگاه های دخیل را می طلبد.

علاوه بر بارش متداوم برف سرمای سوزناک با وزش ملایم باد همراه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بارش برف در اردبیل کمتر از حالت بحرانی نیست/اقدام لاک پشتی در بازگشایی معابر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..