تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی هم به استقلالی‌ها کنایه زد، هم دلخوری از رضاییان را تکذیب کرد

طارمی هم به استقلالی‌ها کنایه زد، هم دلخوری از رضاییان را تکذیب کرد

ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی با انتشار عکسی در اینستاگرام هم برای استقلالی‌ها کری خواند و هم شایعه دلخوری از رامین رضاییان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته و در دیدار پرسپولیس و سپاهان، مهدی طارمی از رضاییان خواسته بود تا او ضربه پنالتی را بزند اما برانکو به اقای گل سرخپوشان اجازه ضربه نداد تا او دلخور شود. حال او با انتشار عکسی در کنار رضاییان و مسلمان در اینستاگرام هم به شایعه دلخوریش از رضاییان پایان داد و هم کنایه ای به استقلالی ها زد و نوشت: « رامین چیپ میزنه یا پاس میده، نمی دونم ولی من پاس میدم و محسن 4تایی می کنه.»

256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی هم به استقلالی‌ها کنایه زد، هم دلخوری از رضاییان را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..