تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون سراسری قرآنی در ساوجبلاغ

پنجمین آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم روز پنجشنبه درشهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رئیس اداره اوقاف شهرستان ساوجبلاغ بابیان اینکه سعادت و خوشبختی ما در دنیا و آخرت انس با قرآن است، اظهار داشت :دراین دوره از مسابقات 1900 نفر خانم وآقا در تمام مقاطع سنی از شهرستان ساوجبلاغ شرکت کرده اند.

برگزاری آزمون سراسری قرآنی در ساوجبلاغ 


حجت الاسلام والمسلمین محسن سراغی افزود: این دوره از مسابقات به صورت سراسری بوده و در شهرستان ساوجبلاغ نیز در شش حوزه امتحانی و در 9 رشته وحفظ یک جزتا کل صبح امروز برگزار شد.


وی بااشاره به تحقق تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ و طرح تربیت حافظان قرآن گفت : در پایان این دوره از مسابقات به افرادبا نمره بالای 70 گواهینامه رسمی حافظ قرآن اعطا و به قید قرعه کمک هزینه عتبات عالیات نیز اهدا خواهد شد.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون سراسری قرآنی در ساوجبلاغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..