تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دكتر جهانگيري قهرماني تيم ملي كشتي آزاد كشورمان را تبريك گفت

معاون اول رييس جمهور در پيامي قهرماني تيم ملي كشتي آزاد ايران در چهل و پنجمين دوره مسابقات جام جهاني كشتي آزاد را تبريك گفت.

متن پيام دكتر اسحاق جهانگيري بدين شرح است:

درخشش تيم ملي كشتي آزاد ايران و كسب مقام قهرماني جهان در چهل و پنجمين دوره مسابقات جام جهاني كشتي آزاد كه در شهر كرمانشاه برگزار شد، بار ديگر توانمندي ها و شايستگي هاي كم نظير دليرمردان اين مرز و بوم قهرمان پرور را ثابت كرد.
اين پيروزي ارزشمند كه موجب شادي و سرور ملت بزرگ ايران شد را به همه قهرمانان اين مسابقات، آحاد ملت قدرشناس ايران، خانواده هاي اين عزيزان، جامعه ورزش كشور به ويژه كشتي گيران سربلندمان، مربيان و دست اندركاران تيم ملي كشتي آزاد كشورمان تبريك مي گويم و از خداوند بزرگ توفيق روزافزون همه ورزشكاران و مسئولان بخش ورزش كشور در همه رشته هاي ورزشي را خواستارم.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دكتر جهانگيري قهرماني تيم ملي كشتي آزاد كشورمان را تبريك گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..