تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اول رييس جمهور آخرين وضعيت حوادث ناشي از سيل در استان هاي فارس و بوشهر را پيگيري كرد/ دستور دكتر جهانگيري براي رسيدگي فوري به سيل زدگان

در پيگيري از وزير نيرو و استانداران فارس و بوشهر؛

معاون اول رييس جمهور آخرين وضعيت حوادث ناشي از سيل و ميزان خسارات وارده شده در استانهاي فارس و بوشهر را پيگيري كرد.

دكتر اسحاق جهانگيري امروز(جمعه)، بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سيل در برخي از استانهاي كشور، در تماس تلفني با وزير نيرو و همچنين پيگيري از استانداران فارس و بوشهر، از آخرين وضعيت حوادث و آسيب هاي ناشي از جاري شدن سيل در اين دو استان مطلع و خواستار رسيدگي فوري به سيل زدگان شد.
معاون اول رييس جمهور همچنين در جريان ميزان خسارات وارد شده و روند امدادرساني به مردم اين مناطق قرار گرفت و بر لزوم تسريع در روند كمك رساني به سيل زدگان تاكيد كرد.
گفتني است قرار است شنبه جلسه ستاد مديريت بحران كشور به رياست معاون اول رييس جمهور تشكيل شود و تصميمات لازم براي بررسي وضعيت استانهايي كه با سيل مواجه و متحمل خساراتي شده اند، اتخاذ گردد.
در پي بارش هاي اخير در كشور، برخي از استانها همچون فارس و بوشهر بدليل شدت بارندگي با جاري شدن سيل و آسيب و خسارت به مردم اين استانها مواجه شدند كه در همين رابطه معاون اول رييس جمهور در پيگيري از استانداران اين استانها، دستورات لازم را براي بكارگيري همه امكانات در جهت كمك به سيل زدگان صادر كرد.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اول رييس جمهور آخرين وضعيت حوادث ناشي از سيل در استان هاي فارس و بوشهر را پيگيري كرد/ دستور دكتر جهانگيري براي رسيدگي فوري به سيل زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..