تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محورهای فومن سراوان و اسالم خلخال مسدود شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از بسته شدن محورهای فومن - سراوان و اسالم - خلخال در غرب استان به علت بارش برف شدید و کولاک خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ حسین محمدپور افزود: محور اسالم - خلخال علاوه بر کولاک و برف، بدلیل سقوط بهمن نیز بسته شده است.

وی با بیان اینکه دو محور یادشده تا اطلاع ثانوی بسته است، اظهار کرد: محور جایگزین سراوان - فومن، عبور از درون شهر رشت است.

به گزارش ایرنا، محور پونل - خلخال از ابتدای آذرماه هرسال تا بهار بدلیل احتمال سقوط بهمن و ایمنی ترددکنندگان مسدود می شود.

سرهنگ محمدپور یادآور شد: در حال حاضر ممنوعیت تردد تریلی ها را نیز در استان داریم .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری در چنین شرایط برفی و کولاک برای راحتی و ایمنی شان پرهیز و سفرشان را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: تردد در تمامی محورهای استان، فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای مه آلود بودن هوا، بارش برف و باران و وزش باد (گاهی شدید/ خیلی شدید) و کولاک برف مهیاست.

بتدریج از فردا (شنبه) این سامانه ناپایدار تضعیف شده و از سمت غرب استان کاهش ابر پیش بینی می شود و با صاف شدن آسمان، طی شنبه (بویژه شب) تا دوشنبه، وقوع یخبندان مورد انتظار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محورهای فومن سراوان و اسالم خلخال مسدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..