تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط وحشتناک سرنشینان سفینه فضایی + فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سقوط وحشتناک یک وسیله در شهربازی شهر لیگوا واقع در مرکز شیلی 13 نفر را مجروح کرد. اکثر سرنشینان در سنین 9 تا 16 سال بودند و این در حالی است که سن قانونی در نظر گرفته شده برای استفاده از این بشقاب پرنده فضایی 18 سال بوده است. وسیله پس از چند لحظه به سرعتی باور نکردنی رسیده و بر اثر نیروی گریز از مرکز واژگون می شود. با وجود سرعت بالا و سن نامناسب سرنشینان تنها دو نفر دچار شکستگی شده که سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

مسئولان این شهربازی مدعی اند که 8 سال است که هیچ حادثه ای در این مکان اتفاق نیفتاده و حادثه امشب غیر قابل پیش بینی بوده است، پارک بطور موقت برای انجام تحقیقات بسته شد.

لحظه وحشتناک سقوط بشقاب پرنده + فیلم
برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط وحشتناک سرنشینان سفینه فضایی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..