تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید+تصاویر

هزینه سفر به ارمنستان قیمت هایی که در سفر به ارمنستان قطعا با آن روبرو خواهید شد، آشنا می کنیم.

هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید

هزینه سفر به ارمنستان

 یکی از دلایلی که گردشگران ترجیح می دهند به ارمنستان سفر کنند، سفر کم هزینه  آن است. در این مقاله ما ،شما را با   هزینه سفر  و قیمت هایی که در سفر به ارمنستان قطعا با آن روبرو خواهید شد، آشنا می کنیم:

 هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید


1. قیمت ارز در ارمنستان
برای شروع بهتراست بدانید که پول ارمنستان درام (AMD) است، که به شکل اسکناس و سکه وجود دارد. اغلب برای هزینه های روزانه اسکناس از از 1000 و تا 5000 درام و سکه 200 و 500 درام مورد نیاز است. به دلیل اینکه نرخ ارز در حال نوسان است، پس قبل از سفر در سایت های معتبر از نرخ ارز مطلع شوید.

 هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید

2. نرخ وسایل نقلیه عمومی
راحت ترین راه برای رفت و آمد در اطراف ایروان، استفاده از اتوبوس و مینی بوس است. تقریبا در هر ایستگاه می توانید تعداد زیادی اتوبوس برای هر نقطه از شهر بیابید. کرایه ی آن نیز به طرز حیرت آوری کم است، تنها 100 درام. اگر بخواهید از تاکسی نیز استفاده کنید، باید بدانید که ممکن است گاهی هزینه ی آن بالا باشد، اما شروع نرخ از 600 درام است و هزینه ی هر کیلومتر 100 درام است. پس مراقب باشید تا فریب راننده را نخورید. هزینه ی مترو نیز بسیار ارزان است و فقط 100 درام است.

هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید

3. نرخ اقامت در ارمنستان
قیمت اقامت در ارمنستان نسبت به قیمت های جهانی ارزانتر نیست اما خیلی گران هم نیست. کسانی که بودجه ی کمتری دارند، می تواند در خوابگاه اقامت داشته باشند. نرخ برخی از آنها 10 دلار برای هر شب است. البته خوابگاههای گرانتری نیز وجود دارد که شبی 20 دلار می گیرند. نرخ اقامت در هتل های گران مرکز شهر، شروع از 50000 درام (100 دلار) و به بالا است. قیمت اجاره ی یک آپارتمان با کیفیت نیز کمتر از 180 دلار نیست.

 هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید

4. قیمت محصولات
محصولات محلی و میوه های محلی و سبزیجات در ارمنستان بسیار ارزان است. این اصلا تعجب آور نیست، زیرا ارمنستان  کشوری آفتابی با شرایط مطلوب آب و هوایی برای کشت میوه ها و سبزیجات می باشد. ارزان است زیرا همه چیز به وفور یافت می شود. خوب است با نرخ بعضی محصولات آشنا شوید:

-نان: 150-400 درام
-پنیر: هر کیلو 1700 درام
-کره : هر 100 گرم 270 درام
-شکر : هر کیلو 450 درام
-شیر : هر لیتر 370 درام
-ماست: 150 تا 350 درام

قیمت میوه و سبزیجات برای هر کیلو:
-زردآلو :300-1000 درام بسته به نوع برداشت
-سیب :200 تا 600 درام
-انگور: از 300 درام
-هلو : از 350 درام
-گوجه فرنگی: از 250 درام

اگر در خانه غذا نمی خورید و دوست دارید غذاهای لذیذ ارمنی را امتحان کنید،باید بدانید که طیف گسترده ای از قیمت ها در رستورانهای لوکس و معمولی وجود دارد.در فست فودها می توانید با پرداخت 1500-2000 درام،غذایی کامل میل کنید. در رستورانهای ملی باید 5000 تا 15000 را در نظر بگیرید.البته این ارقام تقریبی هستند، زیرا قیمت کل بستگی به میزان سفارش شما دارد.

 هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید

5. خدمات تلفن همراه
اگر نمی خواهید در سفر رفتن  به ارمنستان،متحمل هزینه های سنگین رومینگ شوید، می توانید سیم کارتی به مبلغ 1000 درام خریداری کنید. نرخ اپراتورها معمولا متفاوت است اما به طور میانگین هزینه ی 1 دقیقه حرف زدن بین 20 تا 30 درام است.

کوله پشتی

اخبار مرتبط:

سفر کم هزینه را با رعایت این نکات خواهید داشت+تصاویر

زیباترین کشورهای جهان که میتوان به آنها با هزینه کم سفر کرد+تصاویر

نکات کاربردی برای صرفه جویی در هزینه سفر

نکات مهم قبل از سفر به ارمنستان + تصاویر

پاتنه‌آ بهرام: شب سفر به ارمنستان گفتند پول بلیت نداریم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه سفر به ارمنستان را با این نکات کاهش دهید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..