تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد جردن باروز مقابل ایرانی ها نشکست/ حسن یزدانی ضربه شد

با پیروزی جردن باروز آزاردکار شاخص آمریکا مقابل پیمان یاراحمدی رکورد شکست ناپذیری او مقابل ایرانی ها کماکان باقی ماند.

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد، جردن باروز نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک در چارچوب دیار فینال جام جهانی مقابل پیمان یاراحمدی به برتری ۳ بر ۲ رسید تا رکورد شکست ناپذیری او مقابل کشتی گیران ایرانی کماکان پابرجا بماند.

این نتیجه در حالی بدست آمد که یاراحمدی دارنده مدال طلای آسیا ابتدا ۲ بر صفر از حریف عنوان دار خود پیش افتاد اما در ادامه ۳ امتیاز از دست داد و در نهایت شکست خورد.

به گزارش ایسنا، اما در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی قهرمان المپیک ریو در مصاف با دیوید تیلور از آمریکا در حالی که در تایم اول پیش بود، در وقت دوم از لحاظ نفس کم آورد و ضربه فنی شد تا شوک بزرگی به تیم ایران وارد شود.

فینال جام جهانی با حساب 4- 2 به سود ایران در جریان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد جردن باروز مقابل ایرانی ها نشکست/ حسن یزدانی ضربه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..