تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافركش زورگیر به دام پلیس افتاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فردي كه تحت پوشش مسافر كش اقدام به زورگيري از مسافران خود مي كرد، در عمليات ضربتي ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان شناسايي و دستگير شد

 سرهنگ حسن ياردوستي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در خصوص تيراندازي ماموران در روز سه شنبه 26بهمن ماه در يكي از خيابان هاي شهر اصفهان اظهار داشت: ماموران اين فرماندهي حين گشت زني هاي خود در سطح حوزه به يک دستگاه خودروي پژو 405 با آرم تاکسي تلفني مشکوک مي شوند كه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص مي شود خودرو مسروقه است.

وي افزود: ماموران پس از اطلاع از سرقتي بودن خودرو بلافاصله به راننده دستور ايست مي دهند اما راننده بدون توجه به اخطار ماموران متواري شده و در مسير فرار با چندين خودرو نيز برخورد مي كند كه در اين حين ماموران با رعايت قانون بكارگيري سلاح اقدام به تيراندازي به سمت خودرو كرده و سرانجام خودرو در خيابان شيخ صدوق اصفهان متوقف و سارق دستگير مي شود.

سرهنگ ياردوستي اظهار داشت: در بازرسي از داخل اين خودرو يك قبضه اسلحه كلت كمري پلاستيكي ، يك عدد چاقوي بزرگ اره اي، تعدادي دستبند پلاستيکي و يك عدد چراغ گردان كشف شد.

اين مقام انتظامي عنوان کرد: طي تحقيقات صورت گرفته مشخص شد سارق با پوشش تاکسي تلفني اقدام به سوار كردن مسافر كرده و سپس با منحرف كردن خودرو از مسير با تهديد سلاح قلابي وجوه نقد و طلاجات همراه آنان را سرقت مي کرده است.

وي با بيان اينكه در اين راستا تعدادي از مالباختگان شناسايي و در مواجهه حضوري متهم را مورد شناسايي قرار دادند گفت: متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافركش زورگیر به دام پلیس افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..