تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار «لیبرمن» به وزیر دفاع آمریکا: ایران، ایران و ایران!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همتای آمریکایی خود سه بار هشدار داد که با ایران مقابله کند.
 
به گزارش انتخاب، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وزیر دفاع آمریکا هشدار داد اگر 3 مشکل وجود داشته باشد که باید با آن مقابله کرد، آنها: «ایران، ایران و ایران» هستند.
 
لیبرمن طی دیدار با «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ مدعی شد باید ائتلاف موثری برای مقابله با تروریسمی که ایران در دنیا می‌پراکند شامل توسعه موشک‌های بالستیک و کار بر روی سلاح هسته‌ای، تشکیل شود.
 
وی همچنین تاکید کرد سه مسئله وجود دارد که باید برطرف شود: ایران، ایران و ایران.
 
به نوشته نشریه «یدیعوت آحرونوت» این دو توافق کردند گفت‌وگوهای باز و صریحی حول همکاری جهت تقویت امنیت رژیم صهیونیستی و حفظ منافع آمریکا در منطقه داشته باشند.
 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات تند ضد ایرانی‌اش ادعا کرد ایران و کره‌شمالی «دو محور شرارت در دنیا» هستند که شامل حزب‌الله و دولت «بشار اسد» در سوریه نیز می‌شود.
 
لیبرمن و متیس همچنین توافق کردند قاطعانه علیه ایران همکاری کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار «لیبرمن» به وزیر دفاع آمریکا: ایران، ایران و ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..