تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده داعش از کودکان ایزدی برای عملیات انتحاری در عراق

جنایات داعش

به نوشته فاکس نیوز، داعش با شستشوی مغزی کودکان ایزدی، آن‌ها را برای انجام عملیات انتحاری آماده و تربیت می‌کند.

ارسال زمانبندی شده: 

پنجشنبه, 28 بهمن, 1395 - 11:52

استفاده داعش از کودکان ایزدی برای عملیات انتحاری در عراق

به گزارش عمارنامه، به نقل از فاکس نیوز؛ گروه تروریستی داعش از گروگان‌های خردسال ایزدی برای انجام عملیات انتحاری استفاده می‌کند. این در حالی است که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا همچنان به حملات خود به مناطق تحت تصرف داعش در عراق و سوریه ادامه می‌دهد.

در یک ویدئو که روز سه‌شنبه منتشر شد، 2 پسر ایزدی که ظاهراً به وسیله تروریست‌های داعش شستشوی مغزی داده شده بودند، از کنار گذاشتن ماهیت یزیدی خود و قصدشان برای انجام عملیات انتحاری در خدمت اهداف این گروه خبر دادند.
اعضای خانواده این کودکان که هویت آن‌ها را برای فاکس نیوز تأیید کردند گفتند اطلاعی در خصوص محل حضور آن‌ها ندارند، و این ویدئو نخستین نشانه‌ایست که آن‌ها از سال 2014 – زمان به گروگان گرفته شدن آن‌ها – درباره این کودکان دریافت کرده اند.
یکی از این کودکان که در ویدئو خود را «امجد» معرفی می‌کند و به لقب داعشی خود، ابویوسف سنجاری نیز اشاره دارد، درباره چگونگی کنار گذاشتن «نادانی» مذهب ابتدایی ایزدی خود برای پیوستن به داعش سخن می‌گوید.
یکی از نزدیکان این خانواده به فاکس نیوز گفت این 2 برادر 11 و 12 ساله هستند. آن‌ها در ماه اوت سال 2014 و در زمان حمله داعش به شهر سنجار به گروگان گرفته شدند. در این حمله حدود 5 هزار مرد ایزدی قتل‌عام شدند. پدر و 4 عضو خانواده این 2 کودک نیز در حمله داعش به سنجار جان خود را از دست دادند.

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده داعش از کودکان ایزدی برای عملیات انتحاری در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..