تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی سایپا و صبا/ پدیده به ماندن در لیگ برتر امیدوار شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در ادامه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران دو دیدار در شهرهای تهران و آبادان برگزار شد.

صنعت نفت آبادان صفر- پدیده مشهد ۳

در این بازی شاگردان رضا مهاجری بعد از چند ناکامی بالاخره توانستند سه امتیاز بازی را در مهد فوتبال به دست آورند و برای هفته‌های آینده امیدوار بمانند.

سه گل پدیده مقابل صنعت نفت را اکبر ایمانی ۲۶ و ۵۶، حمزه خذیراوی ۳۶ (پنالتی) به ثمررساندند. پدیده با این سه امتیاز ۲۲ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد. صنعت نفت نیز با همین تعداد امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

سایپا صفر- صبای قم صفر

جدال فانوس به دست‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم هیچ سودی از این دیدار نبرند.

با برگزاری این دیدار هر دو تیم ۲۲ امتیازی شدند اما سایپا با تفاضل گل بهتر در رده یازدهم و صبا در چهاردهم جای گرفتند.

همچنین امروز دو دیدار به دلیل بارش برف لغو شد.

ایسنا

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی سایپا و صبا/ پدیده به ماندن در لیگ برتر امیدوار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..