تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات کشوری اتومبیلرانی سرعت شد

رضا رمضانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری پنجمین دوره از سری مسابقات اتومبیلرانی سرعت در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران روز جمعه ٢٩ بهمن تیم خراسان رضوی توانست در کلاس جی تی مقام قهرمانی و در کلاس آزاد عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد.
وی با اشاره به اینکه سطح فنی این استان در عرصه مسابقات قهرمانی کشور بسیار افزایش یافته، یادآور شد: هر دو مقام را محمد مهری از تیم خراسان رضوی بدست آورده است.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی همچنین گفت: تمرینات اعضای کمیته های موتورکراس و دریفت استان نیز صبح امروز در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.
هم اکنون یک هزار و 243 نفر عضو هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی هستند که از این تعداد 832 نفر در بخش موتورسواری و 411 نفر در بخش اتومبیلرانی فعالیت دارند.
خبرنگار:توحید آرش نیا**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
7498/507

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات کشوری اتومبیلرانی سرعت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..