تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مقام اروپایی درباره حمایت ترامپ از خروج اعضای اتحادیه اروپا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ "ولفگانگ ایشینگر"، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ، روز جمعه تصریح کرد: «آیا ترامپ به سنت نیم قرن گذشته مبنی بر حمایت از طرح همگرایی اروپا ادامه می دهد یا مدافع کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که به دنبال خروج از این اتحادیه هستند؟ اگر این چنین است، نوعی جنگ غیرنظامی بین اروپا و آمریکا به راه خواهد افتاد. آیا این چیزی است که واشنگتن می خواهد؟»

ایشینگر افزود:‌ «امیدوارم از آمریکا بشنویم که آنها پی برده اند اروپا بهترین شریک دولت آمریکا است.»

ماه گذشته، ترامپ از تصمیم انگلیس برای جدایی از اتحادیه اروپا استقبال کرد و این موضوع با واکنش منفی اعضای این اتحادیه همراه شد.

مانوئل والس نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز از این حمایت ترامپ به عنوان اعلام جنگ علیه اروپا یاد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مقام اروپایی درباره حمایت ترامپ از خروج اعضای اتحادیه اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..