تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کمرشکن بود

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت تبریز، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در 22 بهمن کمر شکن و کور کننده دشمن بود و آنان با حضور پرشور در این راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل و اهداف بلند رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و با رهبری عهد دوباره بستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در 22 بهمن کمر شکن و کور کننده دشمن بود و آنان با حضور پرشور در این راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل و اهداف بلند رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و با رهبری عهد دوباره بستند.
وی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مردمی با مردم آذربایجان به مسائل اقتصادی و رسیدگی معیشتی مردم تاکید فراوان داشتند، افزود: مسوولان نظام باید مزد مردم که در راهپیمایی حاضر شده‌اند را جبران کنند زیرا این مردم به نظام و انقلاب و ایران پشتیبان هستند.
آیت‌الله آل هاشم، تصریح کرد: مسئولان باید عملاً به حضور مردم در صحنه احترام گذاشته و قدر این ملت وفادار و حاضر در صحنه را که در سخت‌ترین شرایط یار و یاور نظام بودند، بدانند و تقدیر عملی خود را با توجه به مطالبات مردم نشان دهند.
خطیب جمعه تبریز، با اشاره به قیام 29 بهمن سال 56 مردم آذربایجان به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم، افزود: این حرکت مردم، موتور حرکت پیروزی ملت در 22 بهمن 57 شد و مردم با لبیک گویی به امام راحل، انقلاب را به پیروزی رساندند.
وی با اشاره به دیدار جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام 29 بهمن تبریز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار سخنان ارزشمندی ایراد فرمودند و بر توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کمرشکن بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..