تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 205 هزار نخ سیگار قاچاق در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف 205 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع سیگار قاچاق در یکی از محله های شهرستان مطلع شده و موضوع را جهت بررسی بیشتر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی این فرد به نام "م- م" شده و با هماهنگی مقام قضائی از منزل وی بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم 179 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: همچنین ماموران کلانتری 11 انقلاب حین گشت زنی در یکی از محله های سطح شهر به یک دستگاه خودرو پراید که بلاصاحب رها شده بود، مشکوک که در بازرسی از آن 26 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ القاصی مهر در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگارهای مکشوفه بیش از 180 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: استعمال مواد دخانی به ویژه سیگار مقدمه گرفتاری در بلای خانمان سوز اعتیاد ونشانه گرفتن جوانی ونشاط جامعه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 205 هزار نخ سیگار قاچاق در مرودشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..