تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارندگی و مه گرفتگی در محور جدید دشت ارژن به کازرون

در محور جدید دشت ارژن به کازرون بارندگی شدید و مه گرفتگی گزارش شده است

بارندگی و مه گرفتگی در محور جدید دشت ارژن به کازرونبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ دهقانی جانشین رییس پلیس راه استان گفت: بارش شدیدباران و مه گرفتگی  درمحور جدید دشت ارژن به کازرون و در محورهای کازرون به بوشهر باعث کاهش دید رانندگان  شده است .

سرهنگ دهقانی افزود: رانندگانی که قصد سفراز مسیر دشت ارژن دارند میتوانند از دشت ارژن به تنگه ابوالحیات و قائمیه استفاده کنند.

وی  به رانندگان توصیه کرد  با چراغ روشن و توجه کافی به جلو رانندگی کنند و ماشین های سنگین که در این محورها تردد می کنند حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشید و غیر اینصورت از  تردد ماشینهای سنگین ممنوع است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارندگی و مه گرفتگی در محور جدید دشت ارژن به کازرون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..