تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت رژیم صهیونیستی از رئیس جدید دفتر سیاسی حماس

یک روزنامه اسرائیلی فاش کرد که پیروزی یحیی السنوار از فرماندهان نظامی جنیش حماس برای ریاست دفتر سیاسی حماس در غزه، اسرائیل را به وحشت انداخته است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه المصریون، روزنامه عبری زبان «اسرائیل الیوم » فاش کرد که پیروزی یحیی السنوار از فرماندهان نظامی حماس برای تصدی ریاست دفتر سیاسی این جنبش در غزه موجب وحشت اسرائیل شده است.

این روزنامه اسرائیلی فاش کرد که السنوار فرمانده 55 ساله حماس در صدر جناح افراطی حماس در قبال اسرائیل قرار دارد و سخت در تکاپوی آماده شدن برای جنگ آینده با اسرائیل است.

به نوشته این منبع، السنوار از حرکت در مسیر امضای آتش بس طولانی مدت در غزه جلوگیری خواهد کرد زیرا پیش از این نیز با پیشنهاد اسرائیل برای تبادل اسیران مخالفت کرده بود و شروط وی در این خصوص برای اسرائیل غیرقابل قبول است.

این روزنامه اسرائیلی ادامه داد: السنوار چه زمانی که بیش از 20 سال زندانی بود و یا پس از آزادی در سال 2011 از خطرناک ترین دشمنان اسرائیل بوده است.

جنبش حماس در 13 فوریه السنوار را به عنوان رئیس دفتر سیاسی خود در غزه و خلیل الحیة را به عنوان معاون وی انتخاب کرد.

بنابر گزارش شبکه الجزیره قطر نیز انتخاب السنوار بر اساس انتخابات داخلی جنبش حماس و در سطح مناطق مختلف غزه صورت گرفت ودر این انتخابات داخلی هزاران نفر از اعضای حماس در غزه شرکت کرده بودند و از جمله کسانی که در آن برای عضویت در دفتر سیاسی این حنبش پیروز شد‌، محمود الزهار و عماد العلمی در کنار صلاح البردویل و عطااله ابو السبح بودند.

یحیی السنوار در جریان تبادل اسیران با گلعاد شالیط، آزاد و بلافاصله پس از آزادی به عنوان مشاور هنیه انتخاب شد و مسئولیت پرونده اسیران اسرائیلی را بر عهده گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت رژیم صهیونیستی از رئیس جدید دفتر سیاسی حماس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..