تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس سامسونگ به اتهام پرداخت رشوه بازداشت شد

رئیس شرکت کره ای سامسونگ به اتهام پرداخت رشوه در این کشور بازداشت شد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، جی لی، رئیس گروه سامسونگ روز جمعه به دلیل نقشی که در رسوایی سیاسی اخیر کره جنوبی که رئیس جمهور این کشور را نیز درگیر خود کرده، داشته بازداشت شد. این بازداشت ضربه ای دیگر به این شرکت بزرگ فن آوری است.

دفتر دادستان ویژه پرونده رسوایی سیاسی کره جنوبی لی را متهم به رشوه دهی به یکی از دوستان نزدیک پارک گئون هی، رئیس جمهور این کشور کرده تا نظر مساعد دولت را نسبت به این شرکت جلب نماید. دادستانی ویژه کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد، رئیس گروه سامسونگ را به اتهامات مختلف از جمله ارتشا، اختلاس، پنهان سازی دارایی ها در خارج از کشور و ادای شهادت دروغ تحت تعقیب قضایی قرار خواهد داد.

لی 48 ساله فرزند ثروتمندترین خانواده کره، اوایل روز جمعه در مرکز بازداشت سئول تحت بازداشت قرار گرفت. وی تمام شب را در آنجا منتظر تصمیم دادستانی بود. به گفته مقامات زندان وی در یک سلول انفرادی نگهداری می شود که دارای تلویزیون و یک میز است.

شخص لی و شرکت سامسونگ هر گونه دست داشتن در این پرونده را رد کرده اند.

ماموران تحقیق 10 روز تا تعقیب قضایی لی فرصت دارند، البته این زمان قابل تمدید است. پس از تعقیب قضایی یک دادگاه باید در طی 3 ماه اولین حکم وی را در مورد اتهامات وی صادر نماید.

ماموران تحقیق قصد دارند روز شنبه مجددا از لی بازجویی کنند.

سخنگوی شرکت سامسونگ گفت، هنوز هیچ تصمیمی در این باره که آیا به بازداشت لی اعتراض شود یا برای آزادی به قید وثیقه وی اقدام شود گرفته نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس سامسونگ به اتهام پرداخت رشوه بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..