تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ در این شهرها

جزئیات خبر تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها ۳۰ بهمن ۹۵ در برخی از شهرهای ایران را در این مقاله پورتال وهاران برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

مدارس و دانشگاه های گیلان فردا تعطیل است

مدارس ، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گیلان فردا تعطیل است.

اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان اعلام کرد : با توجه به بارش برف و برودت هوا در استان گیلان ، فعالیت آموزشی همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فردا شنبه ۳۰ بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه از رانندگان خواسته شده است از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر و پارک خودرو به صورت طولانی مدت در خیابان های اصلی و فرعی خودداری کنند.

شهروندان گیلانی برای پایدار ماندن انرژی گاز در مصرف آن صرفه جویی کنند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنبه 30 بهمن 95 در این شهرها

تعطیلی دانشگاه‌های جهرم در روز شنبه

دانشگاه‌های علوم پزشکی و دولتی جهرم طی اطلاعیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند فردا شنبه این مراکز آموزش عالی تعطیل است.

با توجه به تشدید شدت بارندگی و پیش‌بینی ادامه‌ی بارش‌ها تا پایان روز جمعه و وجود مشکلات در رفت و آمد دانشجویان و استادان به شهر جهرم، دانشگاه‌های علوم پزشکی و دولتی جهرم همه کلاس‌های درس روز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه را تعطیل اعلام کرده‌اند.

دانشگاه دولتی جهرم ضمناً اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه صرفاً مربوط به کلاس‌های آموزشی دانشجویان است و در صورت تعطیلی سایر واحدها، از طریق مدیریت اداری اعلام خواهد شد.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ در این شهرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..