تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرت بیل آماده بازی شد

جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 16:122017-02-17ورزشي

روزنامه آس اسپانیا اعلام کرد گرت بیل به شرایط بازی رسیده است و می تواند تیمش را در دیدار برابر اسپانیول همراهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"11نیوز""؛ گرت بیل مدت هاست که به خاطر آسیب دیدگی نتوانسته به میدان برود.

نشریه آس اسپانیا در شماره امروز خود در روز جمعه تاکید کرد گرت بیل به شرایط بازی رسیده است.

آس صفحه نخست خود را به این بازیکن ولزی اختصاص داد و اعلام کرد او می تواند بعد از مدت ها برای رئال مادرید به میدان برود و این تیم را در دیدار برابر اسپانیول همراهی کند.

رئال مادرید در هفته بیست وسوم لالیگا شنبه در سانتیاگو برنابئو از اسپانیول پذیرایی می کند.

رئال با وجود دو بازی کمتر نسبت به بارسلونا با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول رده بندی جای دارد و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.


کلید واژه ها: گرت بیل - رئال مادرید - بازی - سانتیاگو برنابئو - اسپانیا - عنوان قهرمانی - مادرید - رئال - جدول رده بندی - شرایط - دیدار - آسیب دیدگی - بارسلونا - قهرمانی - پذیرایی - روزنامه - لالیگا - گزارش - امروز - جمعه - شنبه - صفحه - جدول




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرت بیل آماده بازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..