تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش حقوق های عقب افتاده دستیارانش را زنده کرد

جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 16:122017-02-17ورزشي

درگیری برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش و بازگرداندن بازیکنان پرسپولیس از اردوی دوبی به تهران و متعاقب آن بازگشت دستیاران ایرانی کی روش به ایران باعث شد، - در ادامه نیز اخبار مختلفی از حضور چند دستیار جدید به گوش رسید و حتی حضور مترجم جدید کنار کی روش باورها را بر این داشت که این اخبار درست است.

حال در همین راستا یک منبع موثق که به تیم ملی نزدیک است، در این ارتباط گفت: نه دستیاری اخراج شده و نه قرار است دستیار جدیدی در کنار کی روش قرار بگیرد.

این فرد مطلع، مدعی شد، بعد از اخراج بازیکنان پرسپولیس، کی روش به مربیان ایرانی تیم ملی می گوید چرا شما بدون دستمزد کار می کنید من نمی خواهم در حق شما اجحاف شود برای همین به ایران برگردید و تا بتوانید پولتان را بگیرید! در همین راستا در حین بازگشت به ایران در فرودگاه دوبی فدراسیون نشین ها با مطلع شدن از موضوع پنج ماه از طلب مربیان ایرانی را به حساب آنها می ریزند ولی آنها با هماهنگی کی روش به ایران برمی گردند.

کی روش به محض بازگشت به ایران در ادامه دفاع از دستیاران ایرانی اش به آنها می گوید دو ماه دیگر از باقی مانده مطالبات تان را بگیرید و بعد من از شما استفاده می کنم تا از این طریق حداقل پول شما زنده شود! بنابراین طبق گفته این فرد مطلع، کی روش در حمایت از دستیارانش که آنها مجانی برای فدراسیون کار نکنند و به حقشان برسند، کاری کرد که به پول شان رسیدند و هیچ برنامه ای برای اخراج و آوردن دستیاران جدید نداشته و در ادامه کار از آنها استفاده خواهد کرد.


کلید واژه ها: کی روش - ایران - دستیاران - بازیکنان پرسپولیس - بازگشت به ایران - ایرانی - برانکو ایوانکوویچ - جدید - بازیکنان - پرسپولیس - فدراسیون - اخراج - تیم ملی - کارلوس کی روش - اخبار - ایوانکوویچ - دوبی - زنده - دستیاری - مطالبات - فرودگاه - برنامه - برانکو - درگیری - دستمزد - مترجم - حمایت - تهران - درست - حقوق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش حقوق های عقب افتاده دستیارانش را زنده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..