تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت برنامه نویسی سرویسهای بانکی با ایده های نو

دومین رقابت برنامه نوسی سرویسهای بانکی کشور در پارک فناوری پردیس در حال برگزاریست

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ترابی مسئول برگزاری این رقابتها گفت: در ابتدا 170 تیم اعلام آمادگی کردند که در نهایت 25 تیم برتر از سراسر کشور  هم اکنون انتخاب و در حال انجام رقابت برای ارائه محصول برتر خود هستند.

وی افزود: در پایان این رقابت 4 محصول برتر انتخاب خواهند شد و پس از دریافت 70 میلیون تومان جایزه از  تولیدات آنها حمایت میشود تا در عرصه سرویسهای بانکداری  کشور استفاده شود.

ترابی با بیان اینکه  در این رقابت تیمها میتوانند از کارشناسان مالی و بانکی حاضر در مجموعه کمک بگیرند 

گفت: این تیمها به صورت شبانه روز در حال انجام فعالیت در شرکت دانش بنیان توسن در پارک فناوری پردیس هستند و این رقابت فردا با  معرفی نفرات برتر  به پایان خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت برنامه نویسی سرویسهای بانکی با ایده های نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..