تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ازمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قران در گرمی

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/29 شناسه خبر: 1041504

همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن در شهرستان گرمی هم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار،  حجت السلام مهدی فاتحی رییس اوقاف وامور خیریه مغان گرمی در حاشیه برگزاری این ازمون گفت: طرح ملی تربیت حافظان قرآن در راستای عمل به فرامین مقام معظم هبری مبنی برتربیت ده میلیون حافظ، به مدت 5 سال است که در سراسر کشور و شهرستانهای مغان برگزار می شود.

 

وی افزود: در دوره پنجم این طرح بیش از یک هزار و 300 قرآن آموز  در مغان در رشته های مختلف حفظ، ثبت نام کرده بودند که آزمون شفاهی آن از 16 تا 25 بهمن ماه برگزار شد و آزمون کتبی هم به طور سراسری در حوزه های امتحانی برگزار شد.

 

فاتحی با اشاره به محل های برگزاری آزمون گفت: این آزمون در شهرستان گرمی در موسسه قرآنی امام سجاد(ع)، موسسه قرآنی دارالسلام، مسجد غریبان اینی و اداره زندان گرمی برگزار شد و به حافظانی که حد نصاب نمره آزمون کتبی و شفاهی را کسب کنند مدرک معتبر حفظ از طرف اداره اوقاف و امور خیریه اعطا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ازمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قران در گرمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..