تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ و میر زودرس در ایران رو به افزایش است

مرگ زودرس در ایرانیان دلایل مرگ زودرس در ایرانیان افزایش مرگ و میر در ایرانیان

متاسفانه ایرانی های بسیاری دچار مرگ زودرس شده اند.معاون وزیر بهداشت تاکید کرد که 55 درصد مرگ‌و میرها در ایران زودرس است.این موضوع جای نگرانی بسیاری دارد و نیازمند است به دنبال راهکارهایی برای پیشگیری از مرگ زودرس در افراد باشیم.

رضا ملک‌زاده در حاشیه مراسم افتتاح پانزدهمین مرکز پایش سلامت کشور در سبزوار گفت: هر سال 213 هزار نفر زیر 70 سال و 100 هزار نفر زیر 55 سال بر اثر مرگ زودرس فوت می‌کنند و بسیاری از بیماری‌هایی که به مرگ زودرس منجر می‌شود، غیر واگیر است.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این قبیل مرگ‌های زودتر اغلب به دلیل افزایش وزن و چاقی، عدم تحرک، تغذیه نامناسب و مصرف زیاد انرژی بوجود می‌آیند که هدف مراکز پایش سلامت، تلاش برای پیشگیری از عوامل بیماری‌زا است تا عمر مفید افزایش داشته باشد.

ملک‌زاده افزود: وزارت بهداشت با تکیه بر مظالعات 15 ساله روش‌های مناسبی برای پیشگیری از مرگ‌های زودرس پیش‌بینی کرده است. سال‌های 48 و 49 امید به زندگی در بدو تولد 50 سال بود و هم‌اکنون در مردان ایرانی این عدد به 77 سال و زنان به 88 سال رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ و میر زودرس در ایران رو به افزایش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..