تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج قطار از ریل در عربستان؛ 18 نفر زخمی

کد خبر: ۴۸۱۹۵۰

۱۳۷  بازدید

یک قطار مسافربری در نزدیکی شهر الدمام واقع در شرق عربستان از ریل خارج شد و ۱۸ نفر زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الریاض، بر اثر خروج یک قطار مسافری از مسیر خود در نزدیکی الدمام شماری از شهروندان عربستانی زخمی شدند.

در همین راستا، «رمیح الرمیح» رئیس سازمان خطوط ریلی عربستان اعلام کرد: قطار مسافری شماره 14 ساعت یک بامداد روز جمعه به دلیل جریان داشتن سیل های شدید بر سر راه خود از مسیرش منحرف شد و در حدفاصل ده کیلومتری شهر «الدمام» (واقع در شرق عربستان) از ریل خارج شد که بر اثر آن 18 نفر زخمی شدند.

شهر الدمام مرکز استان الشرقیه در زمینه حمل و نقل دریایی و هوایی از اهمیت زیادی برخوردار است، این شهر صاحب یکی از بنادر بزرگ در سواحل خلج فارس است.

بندر الدمام یکی از بزرگترین بنادر عربستان و منطقه خلیج فارس می باشد و بسیاری از کالاهای مورد نیاز شهرهای شرقی و مرکزی عربستان از طریق این بندر وارد می‌شود.

همچنین یکی از فرودگاه های بزرگ عربستان هم در شهر الدمام است. فرودگاه ملک فهد شهر الدمام یک فرودگاه بین المللی است که به صورت روزانه به ده ها مقصد داخلی و خارجی پرواز دارد و این فرودگاه، فرودگاه اصلی منطقه شرق عربستان می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج قطار از ریل در عربستان؛ 18 نفر زخمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..