تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدای لوله سازی اهواز

دومین یادواره شهدای شرکت لوله سازی اهواز باحضور مسئولان، خانواده معظم شاهد و ایثارگران و گروه های مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت : طبق روایات جهاد در راه خدا وسیله ی عزت اسلام و مسلمین است.

آیت الله سید علی شفیعی افزود : شهدای خوزستان و کشورمان در  دوران انقلاب هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) نمونه بارزی از این عزتمندی  است.

 سردار احمد خادم سیدالشهدا ، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب نیز در این مراسم گفت : عزت و شجاعت دلاورمردان شهید هشت سال دفاع مقدس امروز سرلوحه ی جوانان دیگر کشورهای اسلامی برای دفاع از مرزها و کشورهای خود است.

در این مراسم از جمعی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

شرکت لوله سازی اهواز ۲۲ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدای لوله سازی اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..