تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خنثی شدن طرح داعش برای شکاف دیواره امنیتی عراق و سوریه

نیروهای «حزب‎الله» عراق و «الحشد الشعبی» تلاش داعش برای ایجاد شکاف بین دیواره امنیتی عراق و سوریه و انتقال تعدادی از سرکردگان خود از غرب تلعفر به سوریه را خنثی کردند.

به گزارش مشرق، «گردان‎های حزب الله» عراق در بیانیه ای اعلام کرد که با کمک نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند حمله گسترده داعش به غرب تلعفر را خنثی کنند.

حزب الله عراق تاکید کرد که این حمله ابتدا با پنج خودروی بمب گذاری شده در روستای عین الحصان واقع در غرب تلعفر آغاز شد و داعشی‎ها تلاش کردند با کمک عوامل انتحاری در دیواره امنیتی بین عراق و سوریه شکاف ایجاد کنند.

در بیانیه آمده است که این حمله بزرگترین حمله داعش برای ایجاد شکاف بین دیواره امنیتی عراق و سوریه از نوامبر 2016 تاکنون بوده است.

در همین ارتباط، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله داعش به غرب تلعفر از سه محور برای نفوذ به سوریه انجام گرفت و داعش با خودروهای بمب گذاری شده خود و پس از آن حمله با 200 تروریست قصد داشت تعدادی از فرماندهان میدانی خود را از غرب تلعفر به سوریه به صورت قاچاقی منتقل کند.

نیروهای «الحشد الشعبی» اعلام کردند که دو تیپ 45 و 16 مانع تلاش داعش برای ایجاد شکاف و فرار تروریست‎ها به سمت سوریه در دو روستای الشرایع و عین الحصان شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خنثی شدن طرح داعش برای شکاف دیواره امنیتی عراق و سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..