تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن جوان که به پسر 4 ساله تجاوز کرده بود و رابطه جنسی داشت دستگیر شد! + عکس

زن جوانی که اهل ایالت اوهایوی آمریکا است به دلیل تجاوز و داشتن رابطه جنسی با پسر بچه 4 ساله و انتشار فیلم و تصاویر غیر اخلاقی و صحنه های زشت در شبکه های اجتماعی دستگیر شد.

تجاوز و رابطه جنسی زن جوان با پسر بچه 4 ساله!

خبر حوادث : این زن 20 ساله که ایندیا کایرسکی نام دارد به جرم تجاوز جنسی به پسر 4 ساله که در اوایل ماه گذشته رخ داده بود بازداشت شد.

هنوز انگیزه این زن از انجام این عمل جنون آمیز که ویدئوی آن را نیز در شبکه اجتماعی منتشر ساخته است، مشخص نشده است. این زن تبهکار، فیلم عمل مجرمانه خود را توسط اپلیکیشن استریم زنده ویدئویی به نام پریسکوپ ضبط و در تاریخ 4 ژانویه امسال در شبکه اجتماعی منتشر کرده است.

زن جوان که به پسر 4 ساله تجاوز کرده بود و رابطه جنسی داشت دستگیر شد! + عکس

عکس زن متجاوز

یک کاربر این اپلیکیشن در یکی از ایالت‌های دیگر آمریکا با مشاهده فیلم صحنه‌های وقوع جرم، آن را به پلیس گزارش کرده است.

بنا بر این گزارش دادگاه به‌خاطر جلوگیری از جریحه دار کردن افکار عمومی مراحل دادرسی و مدارک این پرونده را محرمانه اعلام کرده است.

به گزارش یکی از مقامات قضایی محلی ناحیه همیلتون، کایرکسی با قرار بازداشتی به مبلغ 350000 دلار در زندان به سر می‌برد.

از زمان بازداشت متهم یکی از اقوام او که حاضر به صحبت با پلیس شده از مقامات پلیس خواسته است که با کایرکسی مثل یک بیمار روانی رفتار کرده و مشابه با متجاوزان جنسی به کودکان با او برخورد نکنند.

این فرد که خواسته تا نامش فاش نشود در مصاحبه با شبکه خبری سینسیناتی اظهار داشته است که کایرکسی هنگام وقوع جرم در شرایط روحی خاصی به سر می‌برده و نیاز به مراقبت ویژه داشته و عمل زشتی که از وی سر زده در حالت عادی واقعا از او بعید است.

زن جوان که به پسر 4 ساله تجاوز کرده بود و رابطه جنسی داشت دستگیر شد! + عکس

تجاوز زن به بچه

بنا بر گزارشات رسیده، کایرکسی هنوز برای محاکمه در دادگاه حاضر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن جوان که به پسر 4 ساله تجاوز کرده بود و رابطه جنسی داشت دستگیر شد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..