تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقتی با طعم آجیل

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: با طرح شکایتی مبنی بر سرقت 48 کیسه 50 کیلوئی مغز فندق، 21 هزار کیلو پسته و 300 کیلو مغز گردو از یک انبار آجیل در قم، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

کرمی افزود: در ادامه با اعزام کارآگاهان به محل سرقت و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد انبار متعلق به شرکایی است همگی دارای سابقه کلاهبرداری هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با توجه به اینکه شاکی در زمان سرقت در زندان بسر می‌برد با انجام اقدامات اطلاعاتی ابتدا یکی از شرکای شاکی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

کرمی گفت: وی در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و بیان کرد پس از اینکه قادر به پرداخت بدهی دیگران نبودیم، با طرح و نقشه قبلی و همدستی دیگر شرکاء تصمیم به خروج اقلام موجودی از انبار کرده تا بدین شیوه سرقت اموال مطرح شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تصریح کرد: متهم اذعان کرد با انجام این سناریو قصد داشتیم در پرداخت بدهی، شاکیان را مجاب و رضایت آن‌ها را پس از پرداخت کمی از طلبشان جلب کرده تا همدست ایشان از زندان آزاد شود.

کرمی گفت: با اعتراف متهم دیگر اعضای این باند چهار نفره شناسایی و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقتی با طعم آجیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..