تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان، حیات خلوت سیاسی جناح خاصی شده است

ساعت: 13:57 منتشر شده در مورخ: 1395/11/29 شناسه خبر: 1041282

رئیس قشر بسیج فرهنگیان استان گلستان گفت: گلستان، حیات خلوت سیاسی جناح خاصی شده است، مسئولین استانی باید به حضور حامیان فتنه در استان پاسخگو باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "رضا نظری" امروز در حاشیه نشست مجمع قشر بسیج فرهنگیان در گرگان درگفتگوبا خبرنگار کلاس بیست؛ دانشگاه فرهنگیان را مرکز تربیت معلم انقلابی خواند و اظهار کرد: تربیت معلم طراز انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه این دانشگاه است، چرا باید محلی برای استفاده برخی جناح سیاسی خاص شود.

وی افزود: مشکلات فراوان پیرامون قشر عظیم و فهیم فرهنگی  از جمله فساد مالی بزرگ در صندوق ذخیره فرهنگیان، مشکلات عدیده آموزش و تربیتی در مدارس وبرای دانشجومعلمان وجود دارد، حضور افراد سیاسی معلوم الحال به جز سواستفاده های سیاسی تبلیغی چه سودی را عاید فرهنگیان می کند.

معاون سابق متوسطه آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مسئولین استانی حضور اینگونه افراد که منتسب به فتنه و حامی فتنه گران هستند را پیگیری کنند و نگذارند این اتفاقات در استان به وقوع بپیوندد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس  برای سخنرانی در مراسم چهلم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه فرهنگیان گرگان و دانشگاه گلستان  دعوت شده اند؛ با توجه به اینکه وی از حامیان فتنه 88 محسوب شده وبرای رفع حصر سران فتنه نیز تلاش می کند، خبر دعوت ایشان در این مراسم، موجب واکنش های فراوانی در استان شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان، حیات خلوت سیاسی جناح خاصی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..