تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوشهر را آب برد و صدا و سیمای استان را خواب

ساعت: 14:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/29 شناسه خبر: 1041324

با توجه به ورود پی در پی امواج مختلف سامانه بارشی به قسمت های جنوبی و مرکزی استان بوشهر و بارش های سیل آسا که موجب شده است خساراتی در پی داشته باشد خواب زمستانی صدا و سیما استان بوشهر را فرا گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ با توجه به ورود پی در پی امواج مختلف سامانه بارشی به قسمت های جنوبی و مرکزی استان و بارش های سیل آسا که موجب شده است خساراتی از جان انسان ها تا بام خانه هایشان با خود به همراه داشته باشد خواب زمستانی صدا و سیما استان بوشهر را فرا گرفته است.

در این واقعه مهم که اطلاع رسانی به موقع می تواند جان عده ای از هم استانی ها را نجات دهد و آن ها را از خطرات احتمالی آگاه سازد، صدا و سیما اعم از رادیو تلویزیون مشغول پخش روتین برنامه های خود هستند و تنها به زیر نویس بسنده کرده اند و انتظار هم استانی ها از صدا و سیمای استان پخش برنامه هایی پیرامون مناطق سیل زده، خطرات احتمالی و گزارش های لحظه به لحظه است که باعث اطلاع رسانی همگانی شود نه باز پخش برنامه های روز گذشته اما این در حالی است که باوجه به قطعی خطوط ارتباطی مخابرات به دلیل شدت بارش هادر یک شبانه روز تنها راه اطلاع رسانی عمومی و بررسی وضعیت راه ها صدا و سیمای استان بوده است که کم لطفی این مرکز از دید هم استانی های بوشهری پنهان نیست چرا که در بین حضور مسئولین در مناطق حادثه خیز تنها عدم حضور صدا و سیما است که قابل لمس می باشد.

همان گونه که بارش باران باعث خسارات شده است بی شک بارش اعتراضات استانی سیلی از خطرات جبران ناپذیری را برای مسئولین صدا وسیما به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوشهر را آب برد و صدا و سیمای استان را خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..