تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی دی میستورا: دعوت از شرکت کنندگان در مذاکرات ژنو ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری رویترز، 'یارا شریف' اعلام کرد که 'استفان دی میستورا' هنوز شرکت کنندگان در مذاکرات صلح سوریه را نهایی نکرده است.
وی اضافه کرد که پاسخ های مثبتی نیز از طرف دعوت شوندگان دریافت شده و انتظار می رود برخی از این شرکت کنندگان هفته آینده وارد ژنو شوند.
شریف در خصوص شایعات مربوط به تعویق مذاکرات ژنو تصریح کرد که قرار نیست این گفت و گوها بار دیگر به تعویق بیفتد.
مذاکرات صلح سوریه در ژنو ابتدا قرار بود در تاریخ 8 فوریه (20 بهمن) برگزار شود، اما به تعویق افتاد.
تاریخ کنونی این مذاکرات 23 فوریه (5 اسفند) است.
سخنگوی دی میستورا چند روز قبل اعلام کرد که هیات های شرکت کننده در این مذاکرات در تاریخ 20 فوریه (2 اسفند) برای برگزاری گفت و گوهای غیررسمی وارد ژنو خواهند شد.
چندی پیش نیز مذاکرات صلح سوریه با ابتکار عمل روسیه، ترکیه و ایران در آستانه قزاقستان برگزار شد و نتیجه آن آتش بس سراسری سوریه بود که از 30 دسامبر (10 دی) اجرایی شد.
خاورم**9156**1663**مترجم: مهدخت پازوکی**انتشار دهنده: خسرو حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی دی میستورا: دعوت از شرکت کنندگان در مذاکرات ژنو ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..