تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوی رندر جدیدی از هواوی پی 10 فاش شد

OneLeaks@؛ یکی از فاش‌کننده‌های نام‌دار دنیای فناوری، ویدیوی رندر جدیدی از گوشی هواوی پی 10 منتشر کرد.

یکی از فاش‌کننده‌های معروف دنیای فناوری موسوم به OneLeaks@، ویدیوی رندر جدیدی در صفحه‌ی خود منتشر کرده است که گوشی هوشمند Huawei P10 را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد. این ویدیو بر اساس طراحی‌های CAD ساخته شده است.

هواوی پی 10 برخلاف نسل پیشین خود از کلید هوم فیزیکی بهره می‌برد که با حسگر انگشت گوشی یکپارچه شده است؛ این کلید در پنل جلوی گوشی و در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار دارد. گفته می‌شود پرچم‌دار جدید هواوی از نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد و مانند آن به بدنه‌ی فلزی به همراه نوار شیشه‌ای باریکی در پشت خود مجهز شده است. نوار یادشده محل قرارگیری سنسورهای دوربین و فلش LED گوشی است.

یکی دیگر از تفاوت‌های پی 10 با نسل پیشین این گوشی، استفاده از لبه‌های خمیده به‌جای لبه‌های تراش‌خورده در طراحی آن است. محل قرار‌گیری پورت‌ها و کلیدهای گوشی بدون تغییر مانده است؛ کلیدهای هوم و کنترل حجم صدا در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارند و لبه‌ی سمت چپ گوشی میزبان درگاه سیم‌کارت است. در نهایت پورت USB‌ نوع C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در لبه‌ی پایین گوشی قرار گرفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوی رندر جدیدی از هواوی پی 10 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..