تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد WWDC 2017 اپل در سن خوزه برگزار می شود

شرکت اپل به تازگی تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2017 را مشخص کرده که برنامه‌ریزی شده تا در ماه ژوئن و شهر سن‌خوزه برگزار شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس دعوتنامه WWDC 2017 اپل، این مراسم روزهای  ۵ تا ۹ ژوئن در ساختمان McEnery Convention Center شهر سن‌خوزه کالیفرنیا برگزار می‌شود. پیش از این اپل رویداد را در ساختمان Moscone Center سانفرانسیسکو برگزار می‌کرد.

شرکت‌کنندگان بایستی برای شرکت ۱۵۹۹ دلار هزینه کنند و ابتدا باید فرآیند ثبت نام سپری شود. از این رو باتوجه به تعداد بسیار شرکت‌کنندگان براساس قرعه‌کشی افرادی انتخاب خواهند شد.

به هر حال اگر شما نیز می‌خواهید در رویداد شرکت کنید باید از ۲۷ سپتامبر با مراجعه به وب‌سایت اپل ثبت‌نامی انجام دهید و در نهایت با انجام قرعه‌کشی مشخص شود آیا می‌توانید حضور پیدا کنید یا خیر.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد WWDC 2017 اپل در سن خوزه برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..