تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن دو نظامی اماراتی در یمن

به گزارش افکارنیوز،

فرمانده کل نیروهای مسلح امارات در بیانیه‎ای اعلام کرد که دو نفر از نظامیان آن در عملیات «بازگشت امید» ائتلاف سعودی در یمن کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دولتی امارات، در ادامه بیانیه آمده است که «محمد سلیمان الظهوری و مبارک عیسی سلیمان دو نظامی هستند که در یمن کشته شدند و مبارک عیسی سلیمان سرباز شرکت کننده در عملیات ضد یمنی بازگشت امید به دلیل سکته قلبی و الظهوری در حین انجام عملیات در یمن جان خود را از دست دادند.»

فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات در تاریخ چهارم فوریه نیز با صدور بیانیه ای از کشته شدن یک نظامی خود در یمن خبر داده بود.

چند روز گذشته نیز یک فرمانده اماراتی به نام «ابو محمد» در حمله موشکی ارتش یمن و انصارالله به محل تجمع مزدوران سعودی در جنوب بندر المخا زخمی شد.

 از آغاز حملات و جنایات ائتلاف سعودی علیه یمن تاکنون، ده‎ها نفر از نظامیان اماراتی به دست نیروهای یمنی کشته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن دو نظامی اماراتی در یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..