تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکستان هم تحریم‌ها علیه حکمتیار را لغو کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار پاکستان اعلام کرد، دولت اسلام‌آباد تحریم‌ها علیه گلبدین حکمتیار، رهبر گروه شبه نظامی "حزب اسلامی" و نخست وزیر سابق افغانستان را لغو کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، کمیسیون بورس و اوراق بهادار پاکستان با اشاره به نامه وزارت امور خارجه گفت: مسدود شدن اموال، ممنوعیت سفر و تحریم تسلیحاتی ذکر شده در پاراگراف دوم قطعنامه ۲۲۵۳ شورای امنیت سازمان ملل که براساس فصل هفتم منشور سازمان ملل تصویب شده دیگر در خصوص گلبدین حکمتیار اعمال نمی‌شود.

این در حالی است که سازمان ملل نیز سوم فوریه ۲۰۱۷ تحریم‌های اعمال شده بر حکمتیار را لغو کرد.

افغانستان نیز رسما از سازمان ملل خواسته بود تا نام حکمتیار را از لیست سیاهش خارج کند؛ مساله‌ای که یکی از شروط کلیدی توافقنامه صلحی است که در سپتامبر سال گذشته میان این گروه و دولت کابل امضا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکستان هم تحریم‌ها علیه حکمتیار را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..