تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریف ایران در فینال مشخص شد

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با پیروزی مقابل آذربایجان حریف تیم ملی کشورمان در فینال جام جهانی شد.

صراط: تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با پیروزی مقابل آذربایجان حریف تیم ملی کشورمان در فینال جام جهانی شد.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که از صبح دیروز، پنجشنبه، در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است، تیم ملی آمریکا در جدالی حساس و نزدیک با پیروزی مقابل آذربایجان در آخرین دیدار مرحله گروهی گروه اول، با 3 پیروزی به عنوان تیم نخست گام به فینال گذاشت.
 
بدین ترتیب تیم های ایران و آمریکا از ساعت 17:15 عصر امروز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
* نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

جمهوری آذربایجان 4 – آمریکا 4 (امتیاز فنی مثبت بیشتر 19 بر 14) 57 کیلوگرم: گئورگی ادیراشویلی، برنده – آنتونی راموس (3 بر 2) 61 کیلوگرم: علی رحیم زاده – لوگان استیبر، برنده (12 بر 11) 65 کیلوگرم: حاجی علی یف، برنده – فرانک مولینارو (4 بر یک) 70 کیلوگرم: داوید سوینیوچخانوف – جیمز گرین، برنده (صفر بر 10) 74 کیلوگرم: مراد سلیمان اف – جردن باروز، برنده (5 بر 4، باروز بدلیل 3 اخطاره شدن حریف برنده شد) 86 کیلوگرم: شریف شریف اف – دیوید تایلور، برنده (2 بر 12) 97 کیلوگرم: اصلان بک آلبوروف، برنده – کایل اسنایدر (5 بر 4) 125 کیلوگرم: جمال الدین ماگومدوف، برنده – نیک گویازدوفسکی (3 بر یک)  
* از حوادث مهم این دیدار می توان به شکست شریف شریف اُف، قهرمان المپیک لندن مقابل دیوید تایلور اشاره کرد.
 
* کایل اسنایدر، قهرمان آمریکایی وزن 97 کیلوگرم المپیک ریو نیز در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 4 بر یک از حریفش پیش بود 4 امتیاز از دست داد تا او نیز دیگر بازنده قهرمان المپیکی این دیدار لقب بگیرد.
 
* در پایان این دیدار آلبروف از ختاگ گازیموف، کشتی گیر سابق آذربایجانی که در این مسابقات در کادر فنی روسیه حضور دارد تشکر کرد. گازیموف پیش از این با اسنایدر کشتی گرفته بود و به نظر می رسد آنالیز دقیقی از این کشتی گیر آمریکایی به آلبروف ارائه داده است.
 
* در مصاف جردن باروز با مراد سلیمان اف، کشتی گیر آذربایجانی بدلیل 3 اخطاره شدن در حالی که با نتیجه 5 بر 4 پیش بود، بازنده شد. این موضوع با واکنش و اعتراض شدید مربیان آذربیاجان روبرو شد به طوری که با سرعت به سمت میز داوران دوید و علت را جویا شد. قضاوت این دیدار با اردوان صاحب نماینده داوری کشورمان بود.
 
بدین ترتیب آذربایجان با 2 پیروزی و یک شکست گام به دیدار رده بندی گذاشت؛ ترکیه نیز با برتری مقابل هند به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی دیدار رده بندی تا برای کسب مدال برنز به مصاف آذربایجان برود. دیدار رده بندی ساعت 16 عصر امروز برگزار خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریف ایران در فینال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..