تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حماس به لیبرمن؛ مِنّت نمی‌پذیریم

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در اولین واکنش این جنبش به سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که چند شرط برای آبادانی غزه اعلام کرده بود، گفت حماس منت طرفی مانند رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد و غزه را با دست‌های خودش می‌سازد.

صراط: یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در اولین واکنش این جنبش به سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که چند شرط برای آبادانی غزه اعلام کرده بود، گفت حماس منت طرفی مانند رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد و غزه را با دست‌های خودش می‌سازد.

به گزارش فارس ، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی حماس به سخنان «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که اعلام کرده بود اگر حماس چند شرط را اجرایی کند، رژیم صهیونیستی «غزه» را آباد و آن را به «سنگاپور» تبدیل می‌کند؛ واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، الزهار گفت: ما می‌گوییم تل‌آویو، مجاهدان فلسطینی قهرمان را آزاد کند تا سببی برای آزادی سربازان اسرائیلی باشد؛ اگر «سنگاپور» را در «غزه» بخواهیم با دستهای خودمان آن را می‌سازیم نه با منت کسان دیگری.

الزهار در ادامه گفت: در زندان‌های اسرائیلی، اسرای فلسطینی هستند که به شکلی آرام به قتل می‌رسند و با آنها بد رفتاری می‌شود و به همین دلیل مسأله نظامیان، با مسأله آزادسازی اسرا مرتبط است.

لیبرمن گفته بود اگر حماس اجساد دو نظامی اسرائیلی به نام‌های «هدار گولدن» و «آرون شائول» را به همراه چند غیر نظامی اسرائیلی دیگر تحویل دهد و سلاح خود را بر زمین بگذارد، در عوض اسرائیل نیز 40 هزار فرصت شغلی در غزه ایجاد می‌کند، بندر و فرودگاه در این باریکه می‌سازد و آن را به سنگاپور دوم تبدیل می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حماس به لیبرمن؛ مِنّت نمی‌پذیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..