تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2سانحه رانندگی با 3 کشته در زنجان

2 سانحه رانندگی در زنجان 3 کشته و 2زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛فرمانده پلیس راه زنجان گفت:در سانحه رانندگی در محور ابهر به تاکستان برخورد 2سانحه رانندگی با 3 کشته در زنجانخودروی وانت پراید با موتور سیکلت منجر به مرگ 2 سرنشنین موتور سیکلت شد.

سرهنگ شیرمحمدی علت این حادثه را عدم توجه به حق تقدم از سوی وانت پراید اعلام کرد.

وی به سانحه رانندگی دیگری در محور ترانزیت زنجان به قزوین اشاره کرد و افزود:در این سانحه خودروی نیسان پس از برخورد به کامیون دچار حریق شد.

فرمانده پلیس راه زنجان با بیان اینکه در این سانحه خواب آلودگی راننده نیسان علت حادثه اعلام شده است گفت:راننده این خودرو پس از حریق جان باخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2سانحه رانندگی با 3 کشته در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..