تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت نقش زنان در جوامع عربی

شیخ الازهر خواستار شد؛

تقویت نقش زنان در جوامع عربی

الطیب ضمن خوشامدگویی به گروه سودانی بر ضرورت تقویت نقش زنان در جوامع عربی تاکید کرد و افزود: لازم است جوامع عربی از توانایی های زنان که اکنون به هدر می رود استفاده کنند.

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، چهارشنبه گذشته گروهی از کشور سودان به ریاست لیلی محمد علی همسر معاون اول رئیس جمهور سودان ضمن سفر به قاهره با احمد الطیب شیخ الازهر دیدار کردند.

 

الطیب در این دیدار ضمن خوشامدگویی به گروه سودانی بر ضرورت تقویت نقش زنان در جوامع عربی تاکید کرد و افزود: لازم است جوامع عربی از توانایی های زنان که اکنون به هدر می رود استفاده کنند و در عین حال به حقوقی که اسلام برای زنان برشمرده احترام بگذارند.

 

وی افزود: الازهر نیز کاملا آماده است از زنان سودانی حمایت کند و به آنها کمک کند به نقش خود در جامعه سودان عمل کنند و علاوه بر این الازهر آماده است دانشجویانی را نیز از کشور سودان برای تحصیل در الازهر بورسیه کند.

 

حوزه نیوز/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت نقش زنان در جوامع عربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..