تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالگرد هلال احمر فارس قادر به پرواز نیست

فیض‌الله جعفری در این رابطه به خبرنگار مهر توضیح داد: از ساعت هشت صبح دیروز پنجشنبه بالگرد مربوط به جمعیت هلال احمر استان فارس به منظور کمکرسانی به سیل زدگان در فرودگاه شیراز آماده باش است.

وی ادامه داد: این بالگرد که قرار است موادغذایی به سیل زدگان برساند تا کنون به دلیل شرایط نامناسب جوی قادر به پرواز نبوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: در حال حاضر کادر پرواز، نیروهای امدادی و... در فرودگاه شیراز آماده باش هستند و به محض مساعد شدن هوا بالگرد پرواز می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گوشه ای از اقدامات این مجموعه اشاره کرد و افزود: از ابتدای بارش باران نیروهای امدادی هلال احمر استان فارس در آماده باش کامل هستند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالگرد هلال احمر فارس قادر به پرواز نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..