تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی کشتی آزاد؛آمریکا حریف ایران در دیدار فینال شد

به گزارش ایرنا، چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد روز گذشته با حضور هشت تیم برتر جهان در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد و بعد از ظهر امروز با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.
در گروه یک این مسابقات تیم های روسیه، آمریکا، جمهوری آذربایجان و گرجستان و در گروه دو نیز ایران، ترکیه، هند و مغولستان حضور دارند.
تیم کشتی آزاد آمریکا و جمهوری آذربایجان از ساعت 10:45 امروز (جمعه) در سالن امام خمینی (کرمانشاه) به مصاف هم رفتند و هر دو تیم به چهار پیروزی دست یافتند که تیم آمریکا با امتیاز مثبت 20 در مقابل امتیاز 14 جمهوری آذربایجان به فینال رسید.
ملی پوشان کشتی آزاد آمریکا که با سروصدای فراوانی سرانجام برای حضور در جام جهانی به ایران سفر کرده اند روز گذشته نیز موفق به شکست تیم های گرجستان و روسیه شده بودند.
در دیدار وزن 74 کیلوگرم بین جردن باروز دارنده مدال طلای المپیک لندن و سه مدال طلای قهرمانی جهان با مراد سلیمان اف از جمهوری آذربایجانی، حریف باروز در این مبارزه با ارایه یک کشتی بسته و تدافعی در ابتدا 5 امتیاز از حریف نامدار خود پیش افتاد که در ادامه داوران به دلیل کشتی بسیار تدافعی، آزادکار آذربایجانی را سه اخطاره کرده و دست کشتی گیر آمریکایی درحالی که حمایت همه جانبه شش هزار تماشاگر مشتاق را داشت به عنوان برنده بالا رفت.
همچنین در دیدار کایل اسنایدر دارنده مدال طلای جهان و المپیک مقابل اصلان بیک آلبروف از جمهوری آذربایجان در وزن 86 کیلوگرم در حالی کشتی به سود آلبروف با نتیجه 5 بر 4 به پایان رسید که ختاگ گازیموف که عناوین زیادی را همچون مدال نقره المپیک و قهرمانی جهان را با دوبنده جمهوری آذربایجان کسب کرده بود، کشتی گیر آذربایجانی را برای شکست اسنایدر راهنمایی می کرد.
گازیموف که اهل اوستیای شمالی در روسیه است بعد از کسب مدال نقره المپیک ریو برای جمهوری آذربایجان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و اکنون به عنوان یکی از مربیان کشتی آزاد روسیه فعالیت می کند.
دیدار فینال بعد از ظهر امروز (جمعه) ساعت 17:15 دقیقه بین تیم های ایران و آمریکا برگزار می شود و از ساعت 16 تیم های جمهوری آذربایجان و ترکیه برگزار کننده دیدار رده بندی هستند.
تیم های ایران و آمریکا پیش از این 5 مرتبه به فینال جام جهانی راه پیدا کرده اند که تیم ایران تنها یک مرتبه و در سال 2015 در لس آنجلس موفق به شکست آمریکا شده است.
**جمهوری آذربایجان – آمریکا (اسامی تیم جمهوری آذربایجان در ابتدا آمده است)
57 کیلوگرم: گئورگی ادیراشویلی 3 – آنتونی راموس 2
61 کیلوگرم: علی رحیم زاده 11 – لوگان استیبر 12 (دارنده مدال طلای جهان)
65 کیلوگرم: حاجی علی اف (دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان) 4 – فرانک مولینارو (برنز جهان) یک
70 کیلوگرم: داوید سوینیوچخانوف صفر – جیمز گرین 10
74 کیلوگرم: مراد سلیمان اف (سه اخطاره) – جردن باروز (برنده)
86 کیلوگرم: شریف شریف اف (دارنده مدال طلای المپیک) 2 – دیوید تایلور 12
97 کیلوگرم: اصلان بیک آلبروف 5 – کایل اسنایدر 4(قهرمان جهان و المپیک)
125 کیلوگرم: جمال الدین ماگومدوف (دارنده مدال نقره و برنز جهان) 3– نیک گویازدوفسکی یک
تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از این هفت مرتبه در سال های 1996 تهران، 2006 ساری، 2012 باکو، 2013 تهران، 2014، 2015 و 2016 لس آنجلس عنوان قهرمانی را در جام جهانی کسب کرده بود و 11 مرتبه هم نایب قهرمان شده بود.
ملی پوشان کشتی آزاد ایران طی سال های 2014، 2015 و 2016 سه مرتبه پیاپی در لس آنجلس و در خاک آمریکا کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.
ایران در سال های 1996، 2009 و 2013 میزبان جام جهانی کشتی آزاد بود.
ورزشی** 1067** 1701
خبرنگار: رضا رمضانی* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی کشتی آزاد؛آمریکا حریف ایران در دیدار فینال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..