تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آذربایجان‌غربی برگزار شد

به گزارش ایرنا این آزمون روز پنجشنبه با رقابت 10 هزار نفر در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه و 14 شهر آذربایجان‌غربی برگزار شد.
این آزمون در 11 رشته شامل 'جزء ۳۰'، 'جزءهای ۳۰ و یک'، 'جزءهای ۳۰، یک و دو' و حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، حفظ یک رشته با ۳۰۰ موضوع، ۱۵۰ موضوع و ۱۲۰ موضوع برگزار شد.
همچنین در این آزمون 600 نفر از زندانیان در شهرهای ارومیه، میاندوآب، سلماس و خوی در این آزمون شرکت کردند.
به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور، 69 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 10 هزار نفر در آزمون کتبی شرکت کردند.
شرکت کنندگانی که حد نصاب بیش از 70 را در هر 2 آزمون کسب کنند، گواهینامه معتبر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت می کنند.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آذربایجان‌غربی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..