تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری نسبت به شرایط نامناسب خوزستان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال وقوع حوادث اخیر و قطعی برق، آب، خطوط ارتباطاتی همچنین تعطیلی مدارس و ادارات در اهواز و خوزستان موجی از نارضایتی از سوی مردم ایجاد شد که در این میان نمایندگان خوزستان مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی هریک برای احیای حقوق شهروندی مردم خوزستان نسبت به عملکرد دولت معترض شدند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز ضمن هشدارهایی شرایط ایجاد شده برای آینده خوزستان را نامطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: چون دسترسی مردم به مسئولان راحت و آسان نیست اعتراضات و شکایات خود نسبت به عملکرد دولت را نزد روحانیون می آورند.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات و معضلات ایجاد شده در خوزستان اقدام کنند و بدانند که انتقال آب با معضلات اجتماعی از قبیل بیکاری و افزایش فساد همراه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: خوزستان از نظر مسائل اقتصادی از جمله استان‌های مهم کشور است و ادامه یافتن این رویه بدون شک اقتصاد کشور را دچار آسیب می‌کند.

وی خطاب به اساتید و علمای حوزه بیان کرد: اساتید و روحانیون حوزه به ویژه ائمه جمعه وظیفه دارند که از طریق منابر خود در مساجد و رسانه‌های جمعی مشکلات، معضلات و درد ودل های ملت مظلوم خوزستان را به گوش دولت برسانند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری نسبت به شرایط نامناسب خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..