تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مژده لواسانی با اولین کتاب خود به نمایشگاه کتاب می‌آید

مژده لواسانی با کتاب اول خود به نمایشگاه کتاب می آیدمژده لواسانی مجری برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با اولین کتاب خود گفت: یک کتاب در دست  انتشار دارم که مجموعه شعرها و نوشته های کوتاهم است. نشر نیستان زحمت چاپ این کتاب را کشیده و قرار است در نمایشگاه کتاب منتشر شود. 

وی ادامه داد: همچنین بخشی از  کارها را هم دکلمه کرده ام که به صورت سی دی در کنار کتاب عرضه می شود. 

این مجری جوان پیرامون احتمال چاپ کتاب های بعدی خود عنوان کرد: خوشبختانه آقای شجاعی در نشر نیستان پیگیری و استقبال خوبی از کتاب کردند و باعث شد که من همه نوشته هایم از سنین نوجوانی تا به الان که 27 ساله شده ام را جمع آوری کنم. این کتاب که کتاب اول من است، بخشی از آنهاست و بخش دیگر را حتما بلافاصله بعد از اینکه بازخورد کتاب اولم را ببینم، منتشر خواهم کرد. 

لواسانی تصریح کرد: جشن امضای اولیه را در نمایشگاه برپا می کنیم و احتمالا رونمایی از کتاب در فرهنگسرای اندیشه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مژده لواسانی با اولین کتاب خود به نمایشگاه کتاب می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..