تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه جدید ترامپ، پست مشاور امنیت ملی را نپذیرفت

به گزارش افکارنیوز،

«رابرت هارواد» گزینه جدید «دونالد ترامپ» برای تصدی پست مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا، این پیشنهاد را رد کرد.

آنطور که شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز آمریکا به نقل از منابع آگاه گزارش داده، هاروارد بر سر نحوه استخدام همکاران خود در دفتر مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور، با تیم ترامپ به مشکل برخورده است.

ترامپ به «مک فارلند» معاون مشاور امنیت ملی سابق قول داده بوده که می‌تواند بر سر کار خود بماند؛ ژنرال هاروارد اما با این انتثاب مخالف بوده است.

هاروارد به این منابع مطلع گفته که بین ندای وظیفه و ناکارآمدی دولت ترامپ، گرفتار شده است.

ژنرال رابرت هاروراد 60 ساله، افسر سابق تیم نیروهای ویژه نیروی دریایی آمریکا (سیلز) است و در زمان حضور ژنرال «جیمز متیس» (وزیر دفاع فعلی) در فرماندهی مرکزی، معاو نوی بوده است.

هاروارد همچنین 6 سال فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان بوده است.

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ یعنی «مایکل فلین» پس از انتشار گزارش سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در خصوص ارتباط غیرقانونی با سفیر روسیه در دوره انتقال قدرت از اوباما به ترامپ، روز دوشنبه استعفاء داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه جدید ترامپ، پست مشاور امنیت ملی را نپذیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..